31 Ağustos 2015 Pazartesi

Yaza Veda...


Bugün itibarıyla yaz dönemini kapatıyoruz!

Ve ben de bu yıl beni doya doya dinlendiren bu güzel mevsime huzurlarınızda bir kaç fotoğrafla veda etmek istiyorum. Umarım siz de bu yaz şahane yerlere gitme fırsatı bulabilmişsinizdir.
En azından birkaç hafta dinlenip birkaç kere yüzme fırsatı bulabilenlerimiz şanslı sayılır.
Bu cıvıl cıvıl mevsime "şimdilik hoşçakal " derken yazseverlerin fazla ümitsizliğe kapılmamasını diliyor, sonbahar ve kışın da eşsiz mevsimler olduğunu hatıratmak istiyorum.

Özgür ruhun rengi mavidir!

Bu arada bir önceki bloğumu okuyanlarınız varsa havalimanında erkek arkadaşım yerine tanımadığım bir adamın koluna sarıldığımı hatırlayacaktır. Sizin de tatilde başınıza gelen böyle komik anılar ya da biriktirdiğiniz yaz aşkları falan varsa seve seve dinlemeye hazırım. Yorum kısmına yazarsanız beni çok mutlu edersiniz.

xoxo
D.



Bu yaz da kendimi "uzanmışım kumsala" şarkısını istemsizce mırıldanırken yakaladım :)

Bu yaz giydiğim en renkli şey!

Hadi ama! Islak kuma hiçbir şey yazmadım demeyin, inanmam!

Yaz kitabım Nil Karaibrahimgil'den "Kelebeğin Hayat Sırları" oldu!

 YAZIN EN'LERİ!

En çok dinlediğim şarkı; Rihanna Bitch Better Have My Money!
En güzel olay; Cannes'daki yağmur ve havai fişek gösterisi!
En çok sürdüğüm oje; Flormar 319 rakı beyazı!
En çok içtiğim içecekler; Zero, ananas kokteyli ve rose ya da blush şarap!
En favori mekan; Güney Fransa, Cannes!
En favori renk; Siyah, beyaz ve toprak tonları!
En çok kullandığım uygulamalar; Instagram ve snapchat!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder