7 Eylül 2015 Pazartesi

Favori Ürünlerim

Herkese yeniden merhaba!

Bugün bir değişiklik yapıp sizin için favori makyaj ürünlerime puan verdim. Önce makyaj çantamı biraz karıştırdım ve bu yaz elimin en çok gittiği ürünleri seçip onları 10 üzerinden puanladım. Bu yöntemi bundan sonra bloğumda her ay tekrarlayacağım. Yani bloğumu takip etmeye devam ederseniz her ay kullandığım ürünlerle ilgili yorum ve puanlamalarımı da görebilirsiniz.
Elbette bunlar benim şahsi izlenim ve düşüncelerim :)

Hemen başlıyorum...

Benefit Erase Paste : Yaz günlerinin rimelle brlikte voltranı oluşturan sür çık ürünü Erase Paste. 
Öyle ki bronzlaşmaya başladıktan sonra bile zorlayarak kullandım bu ürünü ama artık ten rengime 
bir-iki ton açık kalmaya başlamıştı. Göz altlarındaki yorgun ifadeyi adeta silen bu ürün nemli bitişli olması ve göz çevresini kurutmamasıyla da 8 puanı haketti! Tatilden döneli neredeyse iki hafta olacak ve açılan cilt tonuma 4-5 gün sonra yine uyum sağlayacaktır diye düşünüyorum. 
Benim rengim no 2.

MAKE UP FOR EVER HD POWDER: Rimmel'ın Stay Matte pudrasını evde bir yerlerde kaybettiğim için aslında günlük kullanım için çok tercih etmesem de elim hep bu pudraya gitti. Ürün çok tozutmaması dışında kesinlikle başarılı. Yazın her ne kadar ince yapılı kapatıcılar kullansam da mimik çizgilerime dolmasına engel olamıyorum. Bu yüzden pudralar iyi ki var!
Ama nedense bu ürünün mevsimi bana sonbahar-kış gibi geliyor. Bu yüzden 7!



Benefit They're Real: Bu iddalı maskara adının hakkını "kirpiklerim tabii ki gerçek, öyle takma falan değil, lütfen yani!" şeklinde başarıyla verse de ( ki doğru uygulanmazsa kirpikleriniz kirpik olmaktan çıkıyor) kesinlikle kirpikleri fazla sertleştiren bir ürün. Ayrıca makyaj ürünlerinde kalıcılığı ne kadar önemli bulsam da en azından makyajımı çıkardıktan sonra vedalaşmayı tercih ederim. Fakat they're real makyajımı temizleyip duşa girdikten sonra bile alt kirpik diplerimi karartmaya devam ediyor. Üstelik kirpiklerimi biraz döktü. Yazın başında çok toz kondurmak istemedim ama puanını artık kırmak zorundayım. Üzgünüm 5!



 MAC Something Special Cremeblend Blush: Aldığım günden beri favori ürünüm olan bu krem allık özellikle doğal ve taze görünümlü rengiyle benim vazgeçilmezm. Genelde parmaklarımla ısıtarak uyguladığım bu allığın bittikten sonra kesinlikle tekrar alacağım. Zaten fotoğrafa dikkatli bakarsanız göreceksiniz ki yenisini alma zamanım geldi sayılır :) Daha falza övmeden ürüne 9 veryor ve geçiyorum!

Christian Dior Sourcils Poudre / Powder Eyebrow Pencil: Kaşlarımı doldurmaktan açık açık kaçınsam da kaşımda oluşan boşlukları Dior'un bu pudralı bu kaş kalemiyle dolduruyorum. Tarama aparatı hırçın kaşları kolayca hizaya sokuyor ve rengi inanılmaz doğal duruyor. Benim bir kaş kaleminden beklentim sadece boyanmış görüntüsü vermemesi. Bu yüzden bu güzel ürüne de yüksek puan verip şimdilik burada bitiriyorum.

Siz de favori ürünlerinizi aşağıda yorumlar kısmına yazarak benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Umarım faydalı olmuştur.

xoxo
D.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder