20 Eylül 2015 Pazar

Yves Rocher ile Sonbahar Kokuları | Çekiliş

Herkese yeniden merhaba!

Bir önceki postta size bir sürprizim olduğunu söylemiştim. İşte karşınızda mis kokulu sürprizim...

Yves Rocher'ın meşhur kayısılı peelingi, dünya bahçeleri serisinden manolya ve pamuk çiçeği özlü iki adet duş jeli ve yine içinde hafif bir peeling etkisi bulunduran organik vanilyalı duş jeli.

Yves Rocher %100 Organik Banyo Ürünleri
Yazın ve kışın kullandığımız parfümler nasıl farklıysa vücut bakımı ürünleri, peelingler ve duş jelleri de yaz ve kış aylarında farklılık gösteriyor. Hepsinin işlevi aynı olsa da özellikle kokuları bakımından tamamen ayrılar. Mesela lavanta ya da papatya kokulu bir ürün bahar ya da yazı temsil ederken hindistan cevizi, coton ya da vanilya kokulu ürünlerse kesinlikle sonbahar/kışı temsil ediyor.
Gelelim konumuza.. Geçen hafta uğradığım Yves Rocher'dan portakal çiçekli duş jeli alacakken havaların soğuduğunu farkedip kendime sonbahara uygun kokulu ürünler aldım. Sonra da neden bu ürünlerden birer tane daha alıp bloğumdaki takipçilerime hediye etmeyi düşünmüyorum ki dedim.

Ve işte hediyeleriniz :)


Yves Rocher Soft Shower Cream Cotton Flower
Peki bu hediyelere sahip olmak için ne yapmanız gerekiyor?
Hemen anlatayım..

Yvesr Rocher Shower Gel Organşc Vanilla

Yapmanız gereken şey çok basit. Bloğumun takipçisi olmak ve aşağıdaki yorum alanına herhangi bir yorum bırakmak. İşte bu kadar. Kazananı Ekim ayının 15'inde belirliyor olacağım.

Umarım seçtiğim ürünler hoşunuza gider. Bir sonraki postta görüşmek üzere.

xoxo
D.

Yves Rocher Kayısı Özlü Peeling

Hepsi kesinlikle muhteşem kokuyor :)

Yves Rocher Shower Cream Magnolia Flower

Bu peelingi kaç kere satın aldığımı hatırlamıyorum..

3 yorum:

  1. Youtube'dan sonra burda da takipteyim. Merak ettiğim vanilyali duş jelini gördüm. Katılmadan olmaz :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba takibe aldım umarım ben kazanırım harika ürünler :) bu arada bende bloğuma beklerim sevgilerle..

    YanıtlaSil