6 Eylül 2015 Pazar

Reklam Yazma Sanatı

Bizim patronun "REKLAM ve İLETİŞİM HAKKINDA BİLDİĞİM HER ŞEY.." adında bir kitabı var. Kitabın sayfaları bomboş ama çok şey söylüyor. Benim boş sayfalarından rastladığım şey değişkenlerdi. Çünkü bana göre hayat- zaman çizelgesinde çizgi "an"ı çizginin altındakiler geçmişi, üst tarafta geleceği temsil ediyor. Ve bizim doğru reklamın formülasyonunu bulmamız için değişkene bir değer vermemiz lazım. Biz ona x diyelim. Peki bu x değişkenine nasıl değer vereceğiz?


Bence biz o değişkene sadece değer verelim, sevelim, sayalım, anı yaşaylım, akışına bırakalım! Her yazdığımız reklam olmamış gibi hissedelim. Tutmayacak bu galiba diye gerim gerim gerilelim. Heyecanla sonucu bekleyip görelim. En önemlisi de o ruhu ve heyecanı hiç kaybetmeyelim. Kaybetmekten de deli gibi korkalım.

Şimdi.. Neredeyse iki gün önce yayına giren ve bana Güven Kıraç'lı bir reklam yazmış olmanın tatlı heyecanını yaşatan yeni TTNET reklamım huzurlarınızda!

Umarım hoşunuza gider.

Keyifli Seyirler...

xoxo
D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder